След повече от 90 години Skil е изградил своята отлична репутация. Тя е базирана на повече от 130 милиона продадени инструмента, множество награди в независими (потребителски) тестове и много изобретения и патенти.
През 1923 г. Едмънд Мичъл е изобретил първия в света електрически трион. Заедно със своя бизнес партньор Джоузеф Съливан той основава компанията Skilsaw Incorporate. Това бележи началото на разработването на почти безкрайни серии от успешни ръчни електрически инструменти.
Skil знае по-добре от всеки друг, че най-важното нещо за “Направи сам“ проектите е да ги завършите лесно и бързо. И задачата на електрическите инструментите е да направи работата по-лесна – а не по-трудна или сложна. Също така Skil винаги се фокусира върху разработването на интелигентни продукти, които са достъпни и лесни за използване. Философия, която направи Skil една от водещите световни марки електроинструменти.
Skil – Всичко, което ви трябва.
Как да изберем заваръчна машина?
На първо място, не разчитайте на внушителното тегло на предложеното устройство. Съвременните заваръчни машини имат два до три пъти по-малко тегло в сравнение с „тежки“ трансформатори. Килограмите, които съставляват теглото на заваръчната машина, са особено забележими при често придвижване от един обект на работа към друг – ако се очаква такова движение, тогава трябва да изберете най-лекото заваръчно устройство.
От коя мрежа ще се захранва заваръчното устройство? В производството най-често това е 380 V, в ежедневието – 220 V. Трябва да се отбележи веднага, че ако напрежението в мрежата е рязко, тогава е по-добре да изберете заваръчен инвертор, защото всяка друга машина за заваряване просто ще изгори.
Какъв метал ще бъде заварен? За цветни метали или чугун е необходим заваръчен токоизправител или заваръчен генератор, защото изисква постоянен ток. За заваряване върху тънък метал на каросерията на автомобила е по-подходящо полуавтоматично устройство. Заваряването на черния метал е приемливо с обикновен заваръчен трансформатор.
Заваръчен инвертор
Този заваръчен блок е изграден върху електрически вериги на транзистори. Принципът на неговата работа е следният: променлив ток от електрическата мрежа навлиза в токоизправителя (преобразуван в постоянен ток), след това в силовия модул, където постоянният ток отново става променлив, но с по-висока честота. Следващият етап е високочестотен трансформатор, откъдето изправеното напрежение се насочва към заваръчната дъга.